God morgon!

Sitter i soffan och dricker ett glas the medan jag försöker peppa mig själv att köra dagens träningspass!

Mannen körde barnen till skola och dagis i dag så jag ligger lite före i planeringen 🙂

Dagen ser ut som följer:

9-10 träna

10-10.30 duscha osv.

10.30-15.30 Jobba

16.00 Hämta Grodan på dagis

Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda 🙂

Vad ska ni göra idag?

Kram

Dagens motivation!

Ps. Jag är på lite bättre humör idag men irritationen är fortfarande kvar. Kanske kan jag träna bort den!

Kommentera

